Wednesday 20 November 2013

“Having a rough day? Place your hand over your heart… Feel that? It is called purpose… You’re alive for a reason… Don’t give up…” ~ Joyce Meyer


Haloes! J

“Having a rough day? Place your hand over your heart…  Feel that?  It is called purpose…  You’re alive for a reason… Don’t give up…” ~ Joyce Meyer

Psalm 23:1-6

“The Lord is my shepherd; I have all that I need.  He lets me rest in green meadows; he leads me beside peaceful streams.  He renews my strength.  He guides me along right paths, bringing honour to his name.  Even when I walk through the darkest valley, I will not be afraid, for you are close beside me. Your rod and your staff protect and comfort me.  You prepare a feast for me in the presence of my enemies. You honour me by anointing my head with oil. My cup overflows with blessings. Surely your goodness and unfailing love will pursue me all the days of my life, and I will live in the house of the Lord forever…”

Revelation 22:21

“The grace of Lord Jesus Christ be with you all. Amen…”                                                                      

“Happiness is not a feeling, it is a choice. To be happy, one must choose to be happy, not respond to a circumstance that now controls your happiness.” ― Joyce Meyer

“God has planted greatness in you…  Let TODAY be the beginning of a great adventure as you step into the gifts He’s given you…” ~ Joyce Meyer

Hierdie tyd van die jaar is mens geneig om baie keer net te “bestaan”…  Opstaan, werk toe, skool toe, doen wat gedoen moet word, skryf eksamen, huis toe, slaap, REPEAT TOMORROW…  Die jaar van gejaadheid, lysies wat gecheck moet word, mense wat gelukkig gehou moet word, eksamens wat geskryf moet word, funksies wat bygewoon moet word, alles wat klaargemaak moet word voor jy dalk gelukkig genoeg is om vakansie te kan neem, is eindeloos…  Dis ook gewoonlik hierdie tyd van die jaar dat mens voel – my krag en geduld is min, dinge wat verkeerd loop is BAIE en ek’t net ‘n break nodig, want ek sukkel om die PURPOSE in my lewe raak te sien of dalk om dit uit te lewe?!                         

Miskien is hierdie vandag jy…  Miskien het jou jaar ‘n paar draaie geloop wat jy nie voorsien het nie…  Miskien is jy op hierdie stadium so moeg dat jy jou stiltetyd sny, om tyd te maak vir al die ander 100 dinge wat gedoen moet word…  Miskien het jy jou hoop verloor…  Miskien weet jy nie meer WAT jou purpose in hierdie wêreld is nie…  Ek’t nou die dag ‘n awesome aanhaling gelees…   Dit het gesê – maak seker dat jy nie vir God “in-pencil” in jou dagboek, en dan rondskuif of partykeer sommer jou gesprek met Hom totaal en al kanselleer nie…  Sit vir God EERSTE in jou dagboek, en skuif die ander dinge rondom Hom…  Ek wil met Joyce Meyer se aanhaling hierbo ook heelhartig saamstem…  As jy jou hart voel klop – WEET vandag dat jy geskape is om ‘n spesifieke doel te vervul…  God het jou geskape, en die wêreld sal ‘n armer plek sonder jou wees, want NIEMAND anders is geskape om die PURPOSE te vervul wat God vir jou bestem het nie!  Jy is ONGELOOFLIK spesiaal…  Bid, en sit alles wat jou pla, vandag neer by die Kruis…  Laat Jesus toe om die dinge wat jou so omkrap, ongelukkig of moeg maak, uit te sorteer…  En byt vas – die einde van die jaar is om die draai!  Maak seker dat jy nie die laaste stukkie van 2013 omwens nie, maar maak seker dat jy elke dag LEEF!!  Moenie dinge uitstel nie – doen dit wat jou bangmaak, maak seker dat mense in jou lewe WEET hoe kosbaar hulle vir jou is – say what you need to say… LIVE, so that when you get to the end, you can say – I truly have NO REGRETS…  God het jou oneindig baie lief, en Sy purpose vir JOU lewe, is groter as wat jy OOIT sal hoop of dink…  Glo dit, LEEF dit! 

Blessings!

Anelli**                                                                                                                                                                     

No comments: