Tuesday 15 October 2013

"Never be scared to trust an unknown future, to a known God..." - Corrie ten Boom

Haloes! :)
"Never be scared to trust an unknown future, to a known God..." - Corrie ten Boom
Psalm 117
"Loof die Here,al die nasies... Prys Hom, alle volke... Want Sy liefde is groot oor ons; die trou van die Here bly vir altyd..."
Psalm 34:5
"Ek het tot die Here gebid en Hy het my geantwoord... Hy het my bevry van alles waarvoor ek bang is..."
"Do what you can, with what you have, where you are..." - Theodore Roosevelt
"I don't think we need to understand all the time... I think that sometimes we just have to have faith..." - Nicholas Sparks (A walk to remember)
Wat is jou doel op hierdie aardbol? Weet jy? Of is dit iets waarna jy nog opsoek is? Ek het die naweek met iemand gesels en ons het gepraat oor wat ons purpose is... Die persoon het aan my gese dat hulle wonder wanneer God hul purpose vir hulle sal openbaar... My antwoord aan die persoon was dat - miskien is jy reeds besig om God se doel vir jou uit te leef - omdat ek WEET dat die persoon 'n ONGELOOFLIKE voorbeeld is asook 'n skynende liggie is vir God se Koningkryk...
Miskien is hierdie 'n vraag waarmee jy ook tans worstel... Miskien het jy soveel drome en ideale, maar kan jy nie op die oomblik sien hoe dit in die groter prentjie inpas nie... God sal Sy wil vir jou lewe openbaar wanneer die tyd daarvoor reg is... Party mense weet al wanneer hulle 5 jaar oud is terwyl ander moet wag tot hulle 50 jaar of ouer is... Al wat ons kan doen is om te bid vir God se wil om te geskied en dat Hy dinge moet laat gebeur soos Hy vir ons bestem het... Sodat ons op die ou end die blessings wat Hy vir ons bestem het, sal opneem! Dat die blessings nie in jou boks in die hemel sal stof vergader nie, maar dat jy dit sal gebruik om tot seen vir die mense rondom jou te weees... Miskien lyk jou toekomspad vir jou duister op die oomblik... Miskien weet jy nie hoe dinge ten goede sal kan uitwerk, ten opsigte van die uitdagings wat jy tans face nie... Weet verseker - jou Pa is die Koning van die Heelal... Hy hou die hele wereld in Sy hand en NiKs maar NiKs is vir Hom onmoontlik nie!!!
Blessings!
Anelli**
 

No comments: