Tuesday 3 June 2014

Winterwarmte update

Haloe julle awesome mense!
 
Ek staan verwonderd oor hoe God al gesorg het vir ons projek sover!
 
Na aanleiding van die aantal mense wat help, asook fondse wat ons ingesamel het, sal ons op die stadium vir elke kind sokkies en 'n trui kan gee (260 kinders).  Ek bid nog dat daar een of ander wonderwerk sal gebeur dat ons die skoene en windbreakers ook sal kan doen.  Bid asb saam daarvoor!
 
Ek wil uit die diepte van my hart BAIE, BAIE, BAIE dankie se vir elke donasie wat ons sover ontvang het!!!!  Julle is ENGELE REG uit die Hemel!  Kan nie vir julle se hoe baie dit gaan help nie.
 
Vir die van julle wat 'n "kind wil adopt" - vir wie ek die groottes kan deurstuur van die trui en sokkies - laat weet my asb.  Baie het aan die begin aangedui hulle wil betrokke wees, maar ekt van baie nog nie weer iets gehoor nie. Wil julle nie spam nie - so net as jy kans sien - laat weet my asb!
 
Hoop julle sal 'n BAIE geseende dag he!
 
blessings!
 
anel xx
 
PS - Baie mense vra nog vir die bankdetails - sien asb hieronder:
 
Bank details:
 
A Hugo
Investec bank
Rek nr: 10011253677
Branch: 580105
Cheque
Reference: Jou naam en #Winterwarmte

No comments: