Tuesday 17 June 2014

“Giving up does not mean that you are weak… Sometimes it means that you are strong enough to let go…” ~ Unknown

Haloes! J

“Giving up does not mean that you are weak…  Sometimes it means that you are strong enough to let go…” ~ Unknown

Deuteronomy 31:6

"Be strong and courageous. Do not fear or be in dread of them, for it is the Lord your God who goes with you. He will not leave you or forsake you."

Exodus 15:2

"The Lord is my strength and my song, and he has become my salvation; this is my God, and I will praise him, my father's God, and I will exalt him."

“Strength shows not only the ability to persist, but the ability to start over…” ~ Unknown

“Cowards never start…  The weak never finish…  Winners never quit…” ~ Unknown

Was daar al iets wat jy SO graag wou gehad het, waarvoor jy gebid het, maar waarvoor die deure net toe gebly het??  Partykeer maak die deure wat “toe bly” dat mens harder bid, en harder veg daarvoor, want “wat as” dit die pad was wat ek eintlik moes stap?  Miskien het jy al soos ek gedink - Miskien word my “uithouvermoë” net getoets??  As ek aan voorbeelde van sulke situasies in my eie lewe dink en terugkyk op al die “toe deure”, was baie van daardie onbeantwoorde gebede, situasies waar God my beskerm het teen seerkry…  OF dit was situasies waar God vir my iets beter bestem het – gewoonlik wanneer ek dit die minste verwag het – en op ‘n tyd wat glad nie MY tyd was nie…

Die “letting go” waarna die aanhaling hierbo verwys, beteken nie vir MY “to give UP” nie…  Dit beteken vir my om “to let go” dit waaraan EK vashou – “MY WIL, MY TYD” en om my fokus, my hoop en my lewe in te stel op dit wat God vir my wil hê…  Om my hand in Sy hand te sit, en om te bid vir Sy wysheid, Sy leiding, liefde, genade en HOOP in my lewe…  ‘n Stukkie wat my ALTYD bybly oor wysheid, en waarheen ek altyd terugverwys as ek nie weet wat om te doen nie, is die volgende:  James 1:2-5: Consider it pure joy, my brothers and sisters, whenever you face trials of many kinds, because you know that the testing of your faith produces perseverance.  Let perseverance finish its workso that you may be mature and complete, not lacking anything. If any of you lacks wisdom, you should ask God, who gives generously to all without finding fault, and it will be given to you.”  Want kom ons face dit – die lewe en sy keuses, is MOEILIK…  Ek is seker almal van ons sal graag wil hê dat ons “die antwoorde” moet hê voordat ons die uitdagings moet aanpak…  Ons sal wil weet dat die dinge gaan uitwerk, en dat ons nie sal hoef te worry nie – sodat ons die risiko’s of uitdagings met groter vrymoedigheid en selfvertroue sal kan aanpak…  Maar hoe BORING, sou die lewe nie gewees het as ons reeds al die antwoorde gehad het nie…  Moenie te bang wees om te “let go” van die dinge waaraan jy so vashou nie…  Dis al hoe jy sal kan ontvang wat God vir jou het – wanneer jou hande oop is om te kan ontvang…  God het die BESTE vir jou – vertrou, glo, en hoop en maak jou hande oop sodat jy Sy blessings kan aangryp!

Blessings!


Anel xx

No comments: