Tuesday 24 June 2014

“Stop being afraid of what could go wrong, and start being positive of what could go right…” ~ Unknown


Haloes! J

“Stop being afraid of what could go wrong, and start being positive of what could go right…” ~ Unknown

John 16:33

"I have told you these things, so that in me you may have peace. In this world you will have trouble. But take heart! I have overcome the world."

2 Timothy 1:7

“For God did not give us a spirit of timidity, but a spirit of power, of love and of self-discipline…”

“Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly…” ~ Proverb

“If your problem has a solution do something about it…  If your problem can’t be solved, don’t worry about it…” ~ Unknown

Ek weet nie wie van julle Lion King fans is nie…  Dis een van my gunsteling flieks :)…  My boetie het vir my die coolste aanhaling gestuur die naweek…  Ek heg dit aan vir julle, want ek dink goed dat elkeen van ons weer hieraan herinner moet word...
 
 

Hoe waar is hierdie woorde nie??  Die verlede en alles wat daarin gebeur het kan steeds seermaak…  Maar daar is twee maniere om dit te hanteer – jy kan daaruit leer, of jy kan weghardloop daarvan af…  Baie keer is weghardloop die maklike uitweg…  Of “volstruis-mentaliteit” deur net kop in die grond te druk wanneer dinge te veel raak vir ons om te hanteer…

Hierdie aanhalings van vandag se stuk is slaan vir my almal die spyker op die kop…  Ons kyk partykeer so vas in ons verlede, in alles wat moontlik kan verkeerd gaan, dat ons ophou fokus op dit wat actually REG kan gaan!  Ek dink ons mis uit op soveel dinge, of dit nou is vanweë vrees vir die verlede om homself te herhaal, of omdat ons voel dat ons nie die situasie kan beheer nie, dat ons, onsself OP maak met die worry…  Maar hoekom worry oor iets waaraan jy niks kan verander nie?  Al wat jy in die proses doen is om jouself moeg te maak…  Jy sal steeds sonder ‘n oplossing sit aan die einde van die dag – en jy sal uitgeput wees, omdat jy jouself moeg maak met die talle scenario’s van "worry" heeltyd…  Let GO, van alles wat jy so prober vashou en probeer beheer, en LET GOD...  Hy is GROTER en tot SOVEEL meer in staat as wat ons ooit sou kon hoop of dink... Die beeld van die papie wat in ‘n skoenlapper verander is vir ons almal ‘n beeld om na te streef…  Maak nie saak WAAR jy was nie, God kan jou verlede vat en omskep in ‘n testimony…  Hy kan waar jy was, gebruik  om jou te kry waar Hy jou wil gebruik…

Blessings!

Anellixx

 

No comments: