Tuesday 10 June 2014

"Sometimes good things fall apart so that better things can fall together..." - Marilyn Monroe


Haloes! J
 
"Sometimes good things fall apart so that better things can fall together..." - Marilyn Monroe
 
1 Corinthians 16:13-14
 
"Be on your guard; stand firm in the faith; be courageous; be strong. Do everything in love..."
 
Psalm18:2
 
“The Lord is my rock, my fortress and my deliverer; my God is my rock, in whom I take refuge, my shield and the horn of my salvation, my stronghold..."
 
"Note to self... Don't worry... If it is meant to happen, it will..." - Unknown
 
"Whenever you find yourself doubting of how far you can go, just remember how far you have come... Remember everything you have faced, all the battles you have won and all the fears you have overcome..." - Unknown
 
Good things come to those who WAIT...  Ek was die naweek by 'n troue waar dit die dominee se openingslyn was...  Hy't die voorbeeld gebruik van Jakob wat met Ragel wou trou... Laban (Ragel se pa) het vir hom gese dat hy met Ragel sal kan trou sodra hy wat Jakob is vir 7 jaar vir Laban gewerk het...  Die dag van die troue, nadat die huweliksbeloftes afgele is, en Jakob die sluier van sy bruid gelig het, het hy die verrassing van sy lewe gekry… Voor hom het Lea, Ragel se ouer suster gestaan... Jakob het met Laban gaan praat, en lang storie kort, het Laban vir Jakob belowe dat hy met Ragel kon trou, indien hy vir nog 7 jaar vir Laban sou werk.  14 jaar was Jakob "committed" om te werk vir die vrou wat Hy lief gehad het...
 
Hoe ongelooflik is dit nie - Jakob is 'n absolute voorbeeld van wat moontlik is om jou drome waar te maak, wanneer jy dit graag genoeg wil he...  Iets waarvan ek absoluut seker is, is dat dinge ALTYD uitwerk soos wat dit moet... God weet wat Hy vir ons bestem, en ekt al oor en oor gesien in my eie lewe en die van vriende, familie en kennisse, hoe God dinge net in plek laat val wanneer die tyd daarvoor reg is...  Al is dit hoe frustrerend, en al vat dit lank - weet dat God NOOIT laat is om Sy beloftes waar te maak vir jou lewe nie... Sommige kere is dit juis danksy deure wat toemaak, dat die REGTE deure oopmaak...  Vertrou net - God sal sorg!!!
 
Blessings!
 
Anel xx

No comments: