Sunday 23 March 2014

praise report en gebedsversoek

Hi julle,

God is werklik besig om te werk en gebede te verhoor!  Stuur asb julle getuienisse sowel as gebedsversoeke deur.

Mag jou week gevul wees met NET mooi dinge!!

blessings!

anel xx

PRAISE 1:  Hi there .
 
I hereby want to thank everyone for their prayers , all the prayers was just sooooooo powerful.  My daughter is so happy yesterday she went for an interview and after being nearly 2 years unemployed
She was appointed.  She is also with a divorce group which is helping her a lot with what she is going thru because they are all children of God and really came thru for her in a wonderful way, blessing her and the kids with all their needs.
 
My daughter in law is over her 12 weeks and is also much better because she is back at work but at least she is eating now although sometimes she will still vomit.  I can just give all the Glory and Honour to Our God.
 
Thank You Jesus you are just  A W E S O M E
 
Blessings
 
Prayer 1:  Dankie vir die mooi dagstukkie weereens vandag, Anel kan jy asb vir my bid, ek is die enigste broodwinner, my man diabetes en ons het nie geld om vir ons kossies te koop nie, ons eet noual vir twee weke net broodjies maar dit is darem kossies, mag die HERE net vir ons ‘n uitkoms gee, ons het Hopefeild toe getrek om nader aan die Here te leef want in die Kaap het ons hom nie kans gegee nie, so is met die minste tevrede net om ons VADER te loof en prys.

No comments: