Wednesday 2 April 2014

gebedsversoek en nb om op te let...

hi julle!
 
sien asb die gebedsversoeke en praise reports hieronder!
 
dit gaan bietjie druk my kant op die oomblik aangesien ons tans jaareinde het.  as ek dus nie binne 3 dae jou gebedsversoek uitgestuur het / jou adres verwyder / bygevoeg het nie / net nie reageer het as jy iets gevra het nie, herinner my asb weer!

Mag jy God se liefde, genade en grootheid sommer in oorvloed ervaar more :)

Lekker aandjie!
 
anelxx
 
Anoniem 1: 
Olivia se operasie was gister n sukses
En Danii het Donderdag geboorte gegee aan ‘n baba seuntjie. Ma en seun uitsteekend

Anoniem 2:  Dinge lyk nie goed met Melissa nie. Sy eet nie, sy le net in die hospital. Hulle se ons moet haar maar groet L maar ek weet hoe groot my God is en ek GLO hy gaan haar gesond maak. ASB ASB bid vir haar. Haar suster marlene en vriende vat dit maar swaar. Bid dat hulle ook sal sterk staan in ons God se liefde en wil.

No comments: