Monday 2 February 2015

“Life is the most difficult exam… Many people fail because they try to copy others, not realising that everyone has a different question paper…” ~ Unknown

Haloes! J

“Life is the most difficult exam…  Many people fail because they try to copy others, not realising that everyone has a different question paper…” ~ Unknown

Isaiah 41:10

Fear not, for I am with you; be not dismayed, for I am your God; I will strengthen you, I will help you, I will uphold you with my righteous right hand.

Jeremiah 17:7
“Blessed is the man who trusts in the Lord, whose trust is the Lord.

“We can't be afraid of change. You may feel very secure in the pond that you are in, but if you never venture out of it, you will never know that there is such a thing as an ocean, a sea. Holding onto something that is good for you now, may be the very reason why you don't have something better.” ― C. JoyBell C.

“The only way that we can live, is if we grow. The only way that we can grow is if we change. The only way that we can change is if we learn. The only way we can learn is if we are exposed. And the only way that we can become exposed is if we throw ourselves out into the open. Do it. Throw yourself.” ― C. JoyBell C.

Ek is seker ALMAL van ons het al daardie droom, gedroom, dat jy ‘n toets, of eksamenvraestel ontvang waarvoor jy glad nie voorbereid was nie!  Die ergste wat ek al gedroom het, was hoe ek heeltyd probeer het om by die lokaal uit te kom, maar dat daar dan heeltyd goed gebeur het wat my verhoed het, of wat my reis na die lokaal verhinder het…  Wanneer ek dan uiteindelik my sitplek inneem, is die meer as die helfte van die tyd al verstreke, en het ek ‘n agterstand wat onmoontlik is om uit te wis J 

Deur TE LEWE, dink ek is die moeilikste vraestel wat elkeen van ons sal skryf…  Want daar is GEEN vooropgestelde antwoordstel nie…  En nie EEN van ons, word met dieselfde vrae gekonfronteer nie…  Ons mag dalk soortgelyke situasies deurmaak, wat ons weer “equip” om vir mekaar daar te kan wees, en tot ‘n mate te kan verstaan wat die ander persoon moet deurmaak, maar geen een van ons sal dinge hanteer soos ander mense dit hanteer nie…  Ons maak gewoonlik die fout om ons lewe met ander te vergelyk, of te probeer leef soos wat ander mense leef – maar die waarheid is dat nie een van ons dieselfde “lewenspad” het nie – as gevolg van die situasies waarmee ons gekonfronteer word nie…  Ek weet nie waarmee jy dalk tans worstel nie…  Miskien het jy ‘n scenario op jou “vraestel” wat vir jou GEEN sin maak op hierdie stadium nie…  Een wat vir jou so moeilik is, dat dit jou al laat ophou bid, ophou hoop, en ophou glo het…  Een wat vir jou so onregverdig lyk, dat dit net nie sin maak HOE jy dit moet hanteer nie…  Miskien voel dit vir jou dat jy nie weet HOE om vorentoe te gaan nie – want jy kan nie ‘n oplossing vir jou probleem vind nie…  WEET verseker dat God by jou is…  Al is dit onseker, al het jy nie die antwoord nie – HY het die antwoord…  HY weet die pad vorentoe…  Al wat ons moet doen, is om te vertrou en ons hand in Syne te plaas…  Partykeer gee Hy vir ons die oplossings en deurbrake, wanneer ons ophou om so hard vir die oplossing te soek – en ophou om SELF alles te probeer uitsorteer, of sin van te maak…  Soos mens in ‘n eksamen partykeer moet aangaan na die volgende vraag, en dan later terugkeer na die vraag wat SO vir jou gryshare gee – glo ek dat God op die REGTE tyd, aan ons die wysheid gee om die vrae met INSIG te kan beantwoord…  Sit jou hand in God sin…  Hy is GROTER as die vraestel waardeur jy tans worstel…  HY KAN die onmoontlike, moontlik maak…

Blessings!

anel xx

No comments: