Monday 4 March 2013

“Tough times are like physical exercise… You may not like it while you are busy with it, but tomorrow you will be stronger because of it…” ~ thoughtandbody.tumblr


Haloes! J

“Tough times are like physical exercise…  You may not like it while you are busy with it, but tomorrow you will be stronger because of it…” ~ thoughtandbody.tumblr

Exodus 3:7-12; 4:10

The Lord said:

I have seen how my people are suffering as slaves in Egypt, and I have heard them beg for my help because of the way they are being mistreated. I feel sorry for them, and I have come down to rescue them from the Egyptians.  I will bring my people out of Egypt into a country where there is good land, rich with milk and honey. I will give them the land where the Canaanites, Hittites, Amorites, Perizzites, Hivites, and Jebusites now live. My people have begged for my help, and I have seen how cruel the Egyptians are to them. Now go to the king! I am sending you to lead my people out of his country.  But Moses said, “Who am I to go to the king and lead your people out of Egypt?”  God replied, “I will be with you. And you will know that I am the one who sent you, when you worship me on this mountain after you have led my people out of Egypt.”

 Exodus 4:10
“Moses said to the LORD, "O Lord, I have never been eloquent, neither in the past nor since you have spoken to your servant. I am slow of speech and tongue."

“Kind words can be short and easy to speak, but their echoes are truly endless.” ― Mother Teresa

“In prayer it is better to have a heart without words than words without a heart. ” ― John Bunyan

Miskien is jy iemand wat goed is met woorde…  Wat weet wat om te sê, op watter tyd, en ook te weet wanneer “stilbly” ’n antwoord is…  Of miskien is dit vir jou moeilik om ’n groep mense toe te spreek en is dit dalk vir jou makliker om eerder te kommunikeer deur te skryf as om te praat…   Moses is hier vir ons die absolute toonbeeld van die gesegde – “God doesn’t call the equiped, He equips the called…” ~ unkown.  Hy het Moses geroep om die een ding te doen waarmee Moses ongelooflik baie gesukkel het…  Hy moes woorde gebruik, om te veg vir God se volk…  God het hom gekies om die Israeliete van slawerny te bevry…  God gebruik dit wat Moses as ‘n “weakness” sien om deur hom absolute GROOT wonderwerke te doen!   Moses is hier vir ons ’n inspirasie, aangesien hy het eerder op God gefokus as op sy swakheid…  En God se wonderwerke het deur sy lewe gepraat wat uiteindelik vir die Israeliete vryheid beteken het…

Miskien is daar dinge in jou lewe wat jy as groot swakhede sien, en wat as’t ware teen jou werk om jou doelwitte te bereik…  Laat Moses se lewe jou inspireer om te weet dat hy iemand was, wat se grootste swakheid, tot sy grootste deurbraak gelei het…  Sorg dat jy nie in jou swakheid se limiete vaskyk nie, maar in God se grootheid…  Mens se swakhede is deel van wie jy is, en ons moenie dit as negatiewe dinge sien nie…  As God vir Moses sy swakheid as ’n sterkpunt kon gebruik het – hoekom sal Hy dit nie vir jou en my ook doen nie?  God sal jou swakheid laat inpas by die plan wat Hy vir jou het, en deur Sy groot genade en wonderwerke, sal Hy sigbaar kan word deur hoe jy jou lewe leef!  Miskien sukkel jy om die regte woorde te kry om sin te maak vir dinge wat tans aangaan in jou lewe…  Om situasies te hanteer, of om keuses te maak…  WEET vandag, God is groter!  As Hy jou geroep het om iets aan te pak, sal Hy jou van die krag, woorde, insig en deursettingsvermoë voorsien om dit met oorgawe te doen, sodat Hy op die ou end daardeur geëer kan word…  Laat jou liggie skyn vir Jesus deur die groot goed aan Hom oor te laat…  Sorg dat jy jou beste gee in dit wat jy aanpak, en om “die res” aan God oor te laat…  Hy sal jou swakheid as geleentheid gebruik tot eer en verheeliking van Sy Koningkryk…

Blessings!

Anelli**

No comments: