Wednesday 18 July 2012

“We create our own destiny…” ~Greys Anatomy

Haloes! :)
“We create our own destiny…” ~Greys Anatomy
John 16:33
“I have said these things to you, that in me you may have peace. In the world you will have tribulation. But take heart; I have overcome the world.”
Psalm 138:7-8 [Message]
“When I walk into the thick of trouble, keep me alive in the angry turmoil. With one hand strike my foes, With your other hand save me. Finish what you started in me, God. Your love is eternal—don't quit on me now…”
“When we least expect it, life sets us a challenge to test our courage and willingness to change… at such a moment there is no point in pretending that nothing has happened or in saying that we are not ready… The challenge will not wait… Life does not look back… A week is more than enough time to decide whether or not to accept our destiny…” ~ Paulo Coelho
“Serendipity. Look for something, find something else, and realize that what you've found is more suited to your needs than what you thought you were looking for.” ~ Lawrence Block quotes
Ek weet nie wie van julle al die voorreg gehad het om te vlieg nie? Ek moes verlede week vir werk travel, en dit was een van die aakligste 2 ure van my lewe… Die vliegtuig het met die opstyg, zig zag gegaan voordat dit opgestyg het (weet nie waarvan nie), en toe baie wankelrig sy pad tot in die lug gemaak… Terwyl ons op koers was, het ons erge turbilensie ervaar… Dit was bitter erg!! Met die landing, weer dieselfde wankelrige storie! Ek het heelpad gebid dat ek net heel anderkant sal uitkom… Hoekom vertel ek jou dit?
Ons lewens kan met hierdie vergelyk word… Uitdagings of moeilike keuses mag oor ons pad kom, en wanneer jy in dit is – is jy in dit… Jy kan nie halfpad kop uittrek en opgee nie (as jy in die vliegtuig sit, moet jy maar wag tot hy land om anderkant uit te kom)… Die turbilensie wat mag plaasvind, is maar deel van hoe ons, ons lewe leef… Ons kan toelaat dat dit ons onderkry, en heeltemal “paralyze” met vrees – of ons kan BID, tot ons Hemelse Vader… Wat ’n plan vir ELKEEN van ons het, en wat ons sal help, om DEUR Sy krag dit uit te leef, en ’n verskil in die mense rondom ons se lewens te maak… Ek moes vertrou het dat die vlieënier die vermoë het om die vliegtuig op koers te hou, en my in een stuk anderkant sal uitkry… God is SOVEEL meer MAGTIGER, kragtiger en in staat om SOVEEL meer te doen as wat ons kan bid of dink (Efesiërs 3:21)… Gebed is ons magtigste wapen, om dinge wat ons nie kan beheer nie, te hanteer en oor te gee in God se hande… If God brings you to it, He WILL GET YOU THROUGH it… Het jy al vandag vir God dankie gesê vir ALLES waarmee Hy jou so ryklik seën?
Blessings!
anelli**

No comments: