Monday 12 September 2011

“Ons vind vryheid as ons vir God vind; ons verloor vryheid as ons Hom verloor…” ~ Paul E Scherer

Haloes! :)


“Ons vind vryheid as ons vir God vind; ons verloor vryheid as ons Hom verloor…” ~ Paul E Scherer

Psalm 116:16

“Ek is u dienaar, Here, van my geboorte af is ek al u dienaar: U het my vry gemaak…”

Johannes 8:36

“Eers as die Seun julle vry maak, sal julle werklik vry wees…”

“Die geheim van geluk is vryheid. En die geheim van vryheid is die regte keuses…” ~ Somerset Maugham

“Daar kan geen vriendskap wees waar daar nie vryheid is nie… Vriendskap floreer in ‘n ongedwonge atmosfeer en sal om nie deur enige omheinings laat inperk nie…” ~ William Penn

Ek wil gou hê jy moet jouself in die volgende situasie indink… Ek sit vanoggend ‘n boei aan jou voet, met een van daardie ysterballe aan, en ek sê vir jou – jy het 5 minute om, om die blok te stap. Ek dink selfs die fiksste mense onder ons, sal sukkel om dit reg te kry… Hoekom? Want die ysterbal gaan agter jou aansleep en jou “terughou”… Dit sal iets wat jou verhoed om die maksimum uit die stappie om die blok te haal, want iets wat eintlik veronderstel is om lekker te wees, gaan inspanning verg… Dit sal dalk ook pyn inhou, want dis addisionele gewig wat jy moet saam “piekel”…

Dis baie keer so met die lewe ook… Daar het dalk goed gebeur in jou lewe, of goed oor jou pad gekom, wat jou weerhou daarvan om die lewe te kan hê waarvoor God jou bestem het, of om die lewe te kan hê, wat God vir jou wil hê… Jeremia 29:11 sê – “Ek weet wat ek vir jou beplan, goeie goed, en nie slegte dinge nie…” Dit beteken egter nie dat dinge altyd goed sal gaan nie, maar ek dink dit is daar as ‘n “rigting aanwyser” of ‘n stukkie hoop, net om ALTYD te weet dat jy nie alleen is as dinge dalk donker lyk nie – want dis net groei periodes… Baie keer met verhoudings, wanneer mens te veel druk daarop plaas, raak dit soos ‘n “ball and chain”… Daar is geen vryheid vir groei nie, en mense inhibeer mekaar om die mense te word wat God hulle bestem het om te wees… Ook met nuwe verhoudings (vriendskap / liefde) is dit baie keer so dat wanneer dit “geforseer” word, floreer dit nie… Soos met BAIE dinge in die lewe, glo ek dat God sal laat gebeur wat moet gebeur… Nuwe werke, finansiele sekuriteit, nuwe verhoudings – God sal die dinge in plek laat val wanneer ons Hom net toelaat om in beheer te wees…

Ek weet nie of jy dalk al oud getroud is, of nog opsoek is na jou regte maat nie en of daar dalk moontlik dinge is wat jou "terughou"… Wat jou verhoed om vorentoe te beweeg en nuwe dinge te ontdek en te beleef... Ek wil net vanoggend vir jou sê – laat God altyd jou basis wees, en laat julle vriendskap een wees waar julle mekaar die vryheid gee om ‘n “mens” buite die verhouding ook te wees… Moenie dat 'n verhouding, definieer wie JY is nie… Sny daardie ketting en ysterbal af wat jou terughou, en plaas jou lewe, verhoudings, finansies of siekte net in God se hande… Mens kan SO hard probeer, en baie keer NIKS uitrig nie… Maar sodra jy net oorgee en ophou WORRY, en vir God toelaat, sal Hy jou SO amaze, dat jy nie sal kan verstaan hoekom jy in die eerste plek getwyfel of bekommerd was nie… Hy laat die 100% dinge in plek val – wanneer ons Hom vertrou…

Blessings!


No comments: