Sunday 18 September 2011

If you aren’t in over your head, how do you know how tall you are? - Unknown

Haloes! :)


If you aren’t in over your head, how do you know how tall you are? - Unknown

Fillipense 4:6

“Moet oor niks bekommerd wees nie,maar bid oor alles… Vra alles wat julle nodig het van God, terwyl julle Hom ook dank vir alles wat Hy vir julle doen… As julle so bid, sal julle God se vrede beleef… Hierdie vrede is wonderliker as wat mens ooit kan dink… Omdat julle aan Christus behoort, sal die vrede van God julle harte en gedagtes soos ‘n veiligheidswag oppas…”

Spreuke 3:3-4

“Vertrou op die Here, met alles wat jy het… Moenie staatmaak op jou eie insigte nie… Vra na die wil van God in alles wat jy doen… Hy sal die regte pad vir jou aanwys…”

"In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time…” ~ Anonymous

"The soul would have no rainbow had the eyes no tears…” ~ Anonymous

“If you are not in over your head, how do you know how tall you are?!” Dis ‘n ongelooflike aanhaling!!!! Ons sal nie weet tot wat ons in staat is, voordat ons limiete getoets word nie… En jy is baie sterker, en tot baie meer in staat as wat jy jouself krediet voor gee!! Ek weet baie van julle dink nou – nee… ek is nie so seker nie… Toe ek vandag in die Kerk instap, het die dominee die volgende gesê – “As Jesus nommer 1 is in jou lewe, is Hy groter as ENIGE IETS as wat jy op hierdie oomblik moet face…” ~ Hillsong Kerk Amsterdam…

Hoe ongelooflik waar is dit nie? As ons vir Jesus in beheer stel, is Hy GROTER as ENIGE IETS wat oor ons pad kom… Dis wanneer ons vir Jesus ‘n “agtersitplek” in ons lewens gee, dat die probleme en moeilikhede die oorhand kry, en dat alle dinge – groot en klein ons onderkry… Wanneer ons “fail” of wanneer dinge ons pad kruis wat dalk vir ons voel – sjoe, hierdie is soveel groter as ek – ek sal dit nooit kan baasraak nie, dink ek moet ons ‘n ander benadering volg… Ons moet dit heeltemal uit ons kop sit hoe onbegonne ‘n situasie lyk, en “baba treetjies” vat… Een dag en een uitdaging op ‘n slag… Omdat Jesus aan my kant is, en omdat ek Hom in beheer stel oor ALLES wat my pad kruis, gaan ek my beste gee, in elke situasie… Wanneer ek my beste gee, plaas ek my situasie in God se hand… En wanneer dit in God se hand is, kan ek net vertrou… Jy sal nie wees, waar jy op hierdie oomblik is, as God dit nie so bestem het nie… Iets wat ek al OOR en OOR in my lewe gesien het, is dat mens altyd opeindig waar jy moet wees… Dit hang net van ons af, of ons die uitdagings wat oor ons paaie kom as ‘n avontuur gaan beskou en of ons gaan toelaat dat dit al ons lewensgeluk van ons steel? Kies vir 'n goeie dag! Kies om vir Jesus nommer 1 te maak, en praat met Hom wanneer dit vir jou voel of die dinge jou onderkry... Hy sal die regte mense, op die regte tye in jou lewe plaas om jou ULTIMATELY te seen!!

Mag jy ‘n uitsonderlike week hê, en mag God jou sterk maak, om ENIGE situasie te kan face… Jy is NIE alleen nie (al voel dit dalk so)… nooit nie – onthou dit!! Jesus sal jou nooit los nie… Jy hoef nie op jou eie krag staat te maak nie…

Blessings!

Anel**

No comments: