Thursday 22 September 2011

“Die lewe is ‘n voorreg, nie ‘n reg nie…”

Haloes! :)


“Die lewe is ‘n voorreg, nie ‘n reg nie…”

Josua 1:5

“Niemand sal teen jou bestand wees solank jy leef nie… Soos Ek by Moses was, so sal ek by jou wees… Ek sal jou nooit in die steek laat nie… Ek sal jou nooit los nie…”

Psalm 46:2-3

“God is ons toevlug en ons krag; in ons nood is Hy gereed om ons te help… Ons sal nie bang wees nie, al bewe die aarde, al verskuif die aarde diep in die see…”

LIFE IS A GIFT, MAKE THE MOST OF IT.

Life is an opportunity, benefit from it.
Life is beauty, admire it.
Life is a dream, realize it.
Life is a challenge, meet it.
Life is a duty, complete it.
Life is a game, play it.
Life is fragile, hold it.
Life is a promise, fulfil it.
Life is sorrow, overcome it.
Life is a struggle, accept it.
Life is a tragedy, confront it.
Life is an adventure, dare it.
Life is luck, make it.
Life is precious, do not destroy it.
Life is life, fight for it…- Unknown

Die lewe is baie dinge, maar defnitief nie ‘n reg nie… Mens word partykeer so bederf met die klein goed, dat ons dit later nie meer raaksien nie… Soos om te kan sien, en om te kan hoor! Dis dinge wat ek dink ons daagliks vanselfsprekend aanvaar!!! Daar is soveel dinge wat mens nie sal kan ervaar, of beleef as jy een van die twee sintuie nie het nie…

Ek dink ons raak partykeer so ongelukkig met hoe sekere dinge gebeur, maar ons vergeet dat alles wat ons is, en het, NET deur die genade van God so is… Sonder Hom is ons niks, en het ons niks… Mens kan net SO lank op jou eie kragte staatmaak… Jy word getap van alle lewenskrag as jy al die “balle” in die lug probeer hou… Ek’t die naweek bietjie rugby gekyk, en op die een ou se arm, het hy Jesaja 40:31 geplak gehad… Ek kon nie anders as om dit te gaan lees nie - “Maar die wat hulle hoop op die Here stel, sal hulle krag terugkry… hulle vlieg soos arende… Hulle sal harloop en nie moeg word nie… Hulle sal loop en nooit vermoeid word nie…” Dit het my laat dink – daar is soveel uitdagings op die rugbyveld, so baie geleentheid om jou “koel” te verloor… Maar wanneer jy iets soos ‘n Bybelvers by jou het, kan dit jou help om te onthou vir WIE jy speel, en HOE jy die spel wil speel…

Die lewe is presies dieselfde… Wanneer jy bang voel, of moeg voel, of net wil onthou watter groot VOORREG dit is om die LEWE te kan LEEF – plak vir jou iewers ‘n Bybelvers of skryf dit iewers waar jy voortdurend herinner kan word van God se liefde, genade en krag… Die lewe is werklik ‘n geskenk… En iets wat ons moet LEEF ten VOLLE!!!! Moenie spyt wees oor als wat jy nie gedoen het nie – moenie terughou omdat jy bang is vir foute maak nie… Moenie al jou tyd by jou werk spandeer nie… Handhaaf balans, en lewe so, dat wanneer jy op die ouetehuis se stoep sit, jy stories sal kan vertel wat menses al laat SMAG na ‘n lewe van oorvloed soos joune was… Die blessings en God is daar! Ons moet net die tyd neem om dit raak te sien…

Blessings!!

No comments: