Tuesday 28 January 2014

“Hurt is a part of life. To be honest, I think hurt is a part of happiness, that our definition of happiness has gotten very narrow lately, very nervous, a little afraid of this brawling, fabulous, unpredictable world.” ― Julian Gough

Haloes! ;)

“Hurt is a part of life. To be honest, I think hurt is a part of happiness, that our definition of happiness has gotten very narrow lately, very nervous, a little afraid of this brawling, fabulous, unpredictable world.” ― Julian Gough

Psalm 39:7

“And now, O Lord, for what do I wait? My hope is in you."

Mark 9:23

"And Jesus said to him, “‘If you can’! All things are possible for one who believes.”

“Renew, release, let go. Yesterday’s gone. There’s nothing you can do to bring it back. You can’t “should’ve” done something. You can only DO something. Renew yourself. Release that attachment. Today is a new day!” ― Steve Maraboli

“It doesn't matter what you did or where you were...it matters where you are and what you're doing. Get out there! Sing the song in your heart and NEVER let anyone shut you up!!” ― Steve Maraboli

Ek dink iets wat ELKEEN van ons al ervaar het, is teleurstelling... Ek onthou een van my grootste teleurstellings (en ek is seker dit was erger vir die spelers) was die Currie Cup final... Ek was bevoorreg genoeg om kaartjies te kon kry vir die groot dag - almal was in blou aangetrek met WP vlae op die wange, WP vlae in die hand en "WP jou lekker ding" as die hoof-seding van die dag :) Met die afskop was my hart in my keel, en toe eerste 'n drie kry was die vreugde groot...  Maar toe die Sharks begin met hul teen-aanval en die punte telling teen ons begin klim, het die moed in my skoene gesak - maar ekt bly hoop tot die einde vir 'n absolute wonderwerk... Wat vir my die coolste was van die hele wedstryd, is dat ons ouens nie gaan le het toe dit begin moeilik gaan het nie... Hulle het aanhou FIGHT... Tot die einde... Ons kon van daai veld afstap met ons koppe omhoog - ons mag dalk die wedstryd verloor het, maar defnitief nie die stryd nie...  Sportmangees en manne van karakter - dis hoe ek WP sal onthou vir 2013...

En die kruks van die saak is - hulle het die Curriecup finaal verloor, maar dit gaan nie maak dat hulle ophou rugby speel nie! Hulle sal binnekort weer uitdraf en as die Stormers met die Super 15 reeks begin... 0-0 op die scoreboard... Mens is net so goed soos jou laaste game...  Hoekom wil ek hierdie met jou deel?? Jy hou dalk nie eens van Sport nie :). Wat ek met jou wil deel is - maak nie saak WAT gebeur, of watter teleurstelling jy moet deurmaak nie - die belangrikste is HOE jy dit deurmaak... Jy kan opgee, en net besluit dat genoeg, genoeg is... Of jy kan terug fight en 'n "never say die attitude" he...  Probeer is die beste geweer... En ons moet hierdie lewe met "baby steps" aanpak... Dag vir dag... Teleurstelling per teleurstelling...  Gee jouself tyd om "blou" te voel... Kyk na wat verkeerd gegaan het en gee dit dan weer 'n go... Moenie toelaat dat jou teleurstelling groter as jou God raak nie... Hy is groter as ENIGE iets wat jy dalk op die oomblik moet deurmaak... Hy sal jou deur dit kry - gaan net op jou kniee en gee dit vir Hom!  Steve Maraboli se aanhaling hierbo is ongelooflik - gister is verby (ons kan niks doen om dit te verander nie)...  Ons het net NOU en ons kan net iets doen. Vandag is 'n nuwe dag! Maak die meeste van die tyd wat aan jou geleen is!!

Blessings!

Anel xx

No comments: