Sunday 26 January 2014

gebedsversoeke...

Haloe julle!

Sien asb die volgende gebedsversoeke.

Mag julle 'n geseende dag he!

blessings!

anel

Anoniem:  Ek gaan deur ‘n ontsettend moeilike tyd – God weet presies.  My gebedsversoek is dat ek binne die wil van God sal optree en dat Hy vir my die deure sal oopmaak wat nodig is.  Ek is raadop, depressief en weet regtig nie watter kant toe nie.  Net God kan dinge hier rondskuif sodat die person wat die oorsaak van alles is se hart sal verander om die probleem op te los.


Anoniem:  In December het n vriendin van my n gebeds versoekie gestuur wat gevra het dat julle vir haar daddy moet bid vir die kanker wat op sy oog uitgekom het,
Hy het baie verswak en is gister opgeneem in die hospital,vra net wee rom die familie op te dra dat die Here hulle moet versterk spesiaal vir sy vrou.
Baie dankie vir elkeen se gebed dit is wat vir ons dra.
 

No comments: