Monday 3 August 2015

"Hardship often prepare ordinary people for an extraordinarily destiny..." - C S Lewis

Haloes! :)
 
"Hardship often prepare ordinary people for an extraordinarily destiny..." - C S Lewis
 
1 Corinthians 2:9
 
"No mere man has ever seen, heard or even imagined what wonderful things God has ready for those who love the Lord..."
 
Psalm 33:11
 
[God's] plans endures forever; his purposes lasts eternally..."
 
"Life begins at the end of your comfortzone... So if you are feeling uncomfortable right now, know that the change in your life is a beginning and not an ending..." - Neale Donald Walsch
 
"The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands of challenge and controversy..." - Martin Luther King Jr
 
Watter dinge waardeer jy die meeste in jou lewe? Dinge wat sommer maar net in jou skoot geval het, of dinge waarvoor jy die "hard-yards" moes insit en wat deur baie gebed, bloed, sweet en trane suksesvol was? Ek wil myself verstout deur te se - die tweede ene... Want die dinge wat my altyd sal bybly, is die moeilike paaie wat ek somtyds moes stap en dit het direk my karakter beinvloed en geshape in die mens wat ek vandag is...  Mens kan eers werklik daar wees vir ander wat deur moeilike omstandighede gaan of deur groot challenges face, wanneer jy al deur soortgelyke omstandighede moes volhard...
 
Dit bring my by die volgende punt... Ons raak so baie keer mismoedig dag ons wil vra - "hoekom Here??" Hoekom laat U hierdie dinge in my lewe toe as U net goeie dinge vir my beplan? Ek lees tans die "Purpose driven life" geskryf deur Rick Warren... In Sy boek se hy - in plaas daarvan om te vra - "hoekom Here?", vra eerder, " wat wil U my hierdeur leer?" Hierdie vraag het my sommer kom vul met nuwe hoop! Want, wat 'n absolute awesome, positiewe en vars manier om probleme of moeilike tye in ons lewens te face en aan te pak!!  Die lewe kan ongelukkig eers verstaan word wanneer ons terugkyk...  Baie dinge mag dalk eers na 'n paar jaar sin maak...  Maar niks, absoluut niks sal gebeur in ons lewens om dowe neute nie...  God sal ons situasies gebruik om vir ons iets te leer, om ons karakter te bou of om Sy grootheid in ons lewens signaar te maak...  Moenie moed verloor as dinge nie wil uitwerk, of as dinge dalk op die oomblik onverstaanbaar moeilik in jou lewe gaan nie! God sal ALTYD by jou wees! Hy sal jou dra deur die storm, en Hy sal jou met nuwe moed, krag en hoop kom vul - elke liewe dag...
 
Blessings!
 
Anel xx

No comments: