Wednesday 12 February 2014

“Strength is the product of struggle, you must do what others don’t in order to achieve what others won’t…” ~ Henry Rollins


Haloes! J
 
“Strength is the product of struggle, you must do what others don’t in order to achieve what others won’t…” ~ Henry Rollins
 
Exodus 15:2
 
“The LORD is my strength and my song, and he has become my salvation; this is my God, and I will
praise him, my father’s God, and I will exalt him…”
 
2 Timothy 4:17
 
“But the Lord stood by me and strengthened me, so that through me the message might be fully proclaimed and all the Gentiles might hear it. So I was rescued from the lion’s mouth…”
 
“We must have perseverance and confidence in ourselves…  We must believe that we are gifted for something that this thing can be attained…  For he who never made a mistake, never made a discovery…” ~ Society in Science
 
“Strength doesn’t come from what you can do…  It comes from overcoming the things you once thought you couldn’t…” ~ Unknown
 
Ek het die naweek met ‘n kollega se vrou gesels en sy het aan my die volgende PRAGTIGE storietjie vertel…  Iemand by haar skool het die storie gebruik as ‘n boodskap by ‘n saalbyeenkoms…  "Ek sit vanoggend twee bottels voor jou neer.  Albei deurskynend, maar die een is gevul met water, en die ander een met Sprite.  Hoe gaan jy kan uitken deur net na die bottels te kyk (as jy dit nou van ‘n entjie af moet sien)?  Dit gaan bitter moeilik wees, en die beste kans wat jy gaan hê om te weet, is maar om te raai…  Maar as ek die bottels sou oopmaak – sal jy dit mos maklik kan uitken.  Die water se doppie sal oopdraai sonder om ‘n klank te maak, terwyl die Sprite se bottel ‘n duidelike “shhh” sal maak soos daar van die gasborreltjies ontsnap…  Wat sal gebeur as ek die bottel Sprite oopdraai en laat oopstaan?  Die Sprite sal sy borreltjies verloor en hy sal net so “flat” raak soos die water…"
 
Hoekom is ENIGE van hierdie belangrik vir ons lewens??  Want, ons moet ons lewens SO probeer leef dat ons soos ‘n bottel Sprite is…  Ons moet BORREL vir Jesus en vir Sy Koninkryk…  Ons moet sorg dat ons tyd in gebed en met God se woord spandeer, sodat ons, ons “zest for life” behou…  Dat God ons weer met nuwe lewenskrag kan vul, sodat ons nie so moeg word dat ons geen impak kan maak in die lewens van ander wat ons pad kruis nie…  Wanneer ons ‘n bottel laat oopstaan of nie behoorlik toedraai nie (wanneer ons, ons Bybelstudie afskeep, of vir God heel laaste op ons prioriteitslys laat staan), raak ons soos ‘n bottel flat koeldrank…  Sonder geur, en sonder “spunk”!  Wees ‘n bottel Sprite in God se Koninkryk!  Een wat met sy soet geur, en borrelende persoonlikheid, sy lewenslus en liefde vir Jesus versprei, sodat ander sal kies om vir Jesus te volg, en dat wanneer hulle daardie keuse maak, dat Jesus hulle sal VUL met borrels, sprankel en geur…  Jesus is net ‘n gebed ver…  Maak nie saak HOE ver jy al weggedwaal het nie, of al het jy Hom dalk nog nooit as jou Hemelse Pappa aanvaar nie…  Hy het jou ONEINDIG baie lief, en Hy WIL vir jou kom sin maak, in hierdie wêreld waar daar baie keer SOVEEL sinlose dinge gebeur…  Vat Sy hand!
 
Blessings!
 
anel

No comments: