Wednesday 19 February 2014

"In the end, we only regret the chances we did not take..." ~ Unknown

Haloes! J

“In the end, we only regret the chances we did not take…” ~ Unknown

Isaiah 53:5

But he was wounded for our transgressions, he was bruised for our iniquities: the chastisement of our peace was upon him; and with his stripes we are healed.

Romans 8:28

And we know that in all things God works for the good of those who love him, who have been called according to his purpose.
 
“Life is too short to wake up in the mornings with regrets…  SO love the people who treat you right and forget the ones that don’t and believe everything that happens for a reason…  If you get the chance. Take it.  If it changes your life, let it.  Nobody said it would be easy, they just promised it would be worth it…” ~ Anonymous

“We don’t meet people by accident…  They are meant to cross our paths for a reason….” ~ Unknown

Wanneer ek groot besluite moet neem, is ‘n vraag wat ek myself altyd afvra – “Wanneer ek so bevoorreg sal wees om op ‘n ouetehuis se stoep te sit en stories te vertel – sal ek die situasie “regret” as ek dit NIE aangryp nie?”  Dis hoe ek besluit het om in Amsterdam te gaan woon vir amper twee jaar…  Ek’t GEWEET, al sou ek dit nie NOU "regret" nie, sal ek verseker EENDAG dit as ‘n “geleentheid wat ek nie aangegryp het nie” gesien het…  Nou, na ek terug is, en as ek terugkyk op HOE moeilik daardie besluit vir my was – WEET ek dat dit die regte ene was…  Ek’t in die tyd weg SO baie geleer – van myself en van God…  Soos byvoorbeeld dat God jou nie vir ‘n OOMBLIK alleen laat nie…  Dat moeilike tye oor ons paaie sal kom, maar dat ons dan STEEDS die versekering het dat ons nie alleen is nie – dat God ALTYD dinge laat uitwerk soos dit moet, dat die regte mense op die regte tye ons paaie kruis…
 
Miskien sit jy tans met moeilike besluite wat geneem moet word…  Of miskien het jy reeds besluite geneem, maar dit voel vir jou of jy die een verkeerde besluit na die volgende neem…  Miskien is jou lewe so ‘n warboel op die oomblik dat jy net nie meer weet watter kant toe nie…  Iets waarvan ons verseker kan wees is dat ons soms verkeerde afdraaie gaan neem – wat ons lewenspad op ander roetes kan neem as wat ons kan dink…  Maar iets waarvan ons wel verseker kan wees, is dat God ALTYD dinge sal laat uitwerk…  Ek glo, dat selfs daar waar ons “verkeerde besluite” neem, as ons glo en bid vir God se wil om te geskied, SAL HY dinge laat uitwerk soos wat dit moet!!  God is GROTER as sukkelende finansies, siekte, gebrokenheid, depressie, hartseer, verbrokkelde verhoudings of huwelike…  God is ‘n God wat spesialiseer in die onmoontlike, Efesiërs 3:20 is ons versekering daarvan (Now to him who is able to do immeasurably more than all we ask or imagine, according to his power that is at work within us,  to him be glory in the church and in Christ Jesus throughout all generations, for ever and ever! Amen)  Moenie toelaat dat MENSE dinge oor jou lewe spreek nie – die finale sê lê by God…  HY was nog ALTYD getrou – HY was SO getrou dat Sy seun vir ons lewens gesterf het… Gaan sommer nou daar waar jy is, op jou knieë en bid dat God jou sal wys wat Sy wil vir jou lewe is!  Moenie dat die “WAT ASSE” jou terughou van ‘n VOL lewe nie…  God is GROTER as AL die wat-asse saam!
 
Blessings J

anelxx

 

No comments: