Friday 28 February 2014

“Some days you are the bug… Some days you are the windshield…” ~ Unknown

Haloes! J

“Some days you are the bug…  Some days you are the windshield…” ~ Unknown

2 Corinthians 12:9

“But he said to me, “My grace is sufficient for you, for my power is made perfect in weakness.” Therefore I will boast all the more gladly about my weaknesses, so that Christ’s power may rest on me…”

Isaiah 41:10

“So do not fear, for I am with you; do not be dismayed, for I am your God. I will strengthen you and help you; I will uphold you with my righteous right hand…”

“‘n Seuntjie het buite gespeel en hy was besig om vir hom huisies te bou en paaie te maak sodat hy met sy karretjies daarop kon ry. In die proses was daar n baie groot rots wat in sy pad was, en hy het alles probeer om die rots geskuif te kry. Hy het dit getrek, hy het dit gestoot, hy het naderhand sy fietsie gaan haal en n tou daarom vasgemaak en dit so probeer wegtrek, maar alles tevergeefs. Die sweet het hom afgetap, en hy het moedeloos langs sy pa gaan sit wat onder n boom op n bank gesit het, en hierdie hele petalje aanskou het. Sy pa het hom vol liefde aangekyk en vir hom gevra: "Boetman het jy nou alles probeer?" Baie verontwaardig se hy vir sy pa: "Pappa het gesien hoe hard ek gesukkel het, ek is nou so moeg en die rots beweeg nie".

Sy pa het saggies oor sy koppie gestreel, en vir hom gese: "Maar jy het nog nie als probeer nie". Boetman het opgespring en gese: "Maar pappa het gesien hoe sukkel ek" En toe antwoord sy pa in n sagte stem, "Nee my seun, jy het nog nie alles probeer nie, want jy het my nog nie gevra nie".

Here hoe dikwels het ons hierdie vreeslike rots in ons pad, en niks wat ons doen of se beweeg dit nie, en as ons dan op n hopie neersak en ons wil huil van moedeloosheid, dan vra U so saggies: " My kind, het jy my al gevra" Ons erken vandag dat ons eers in ons eie krag probeer, en as niks wil werk nie, dan gaan ons na U toe as n laaste poging. Here, van hierdie dag af, onderneem ek om eerste by U Voete te gaan sit, dan het ek nie nodig om my eie kragte so uit te put nie.  Amen.” ~ Forward email

Hoeveel waarheid is daar nie in hierdie storie nie??  Ons worstel ELKE dag met talle uitdagings wat soos ‘n rots in ons pad lê…  En partykeer is ons nes hierdie seuntjie – ons span al ons kragte in om die rots beweeg te kry, net om aan die einde van die dag te gaan lê, en as resultaat GEEN vordering met die klip te gemaak het nie…  Hierdie worsteling met uitdagings en dinge, tap ons van ons krag…  God belowe vir ons hierbo in beide teksverse dat Hy ALTYD by ons is – dat Hy ons innerlik sal sterk maak, en dat HY ons in Sy hand sal vashou…  Sy krag is ook JUIS wat ons sterk maak in tye van swaarkry…  Wanneer jy ‘n spesifieke opdrag of projek het by die werk, of ‘n taak by die skool – hoe pak jy dit aan?  Deur net kop eerste in te gaan, en te hoop vir die beste?  Of sit jy bietjie tyd in, doen jy navorsing, en werk jy dan vir jou ‘n “plan van aksie” uit?  Die plan van aksie sal die mees sistematiese manier wees om die situasie aan te pak – en dit sal heel waarskynlik tot die beste resultate lei!  Hoekom doen ons dan nie dieselfde wanneer daar actual “real life” dinge oor ons pad kom nie?  Hoekom gaan sit ons nie by God se voete en vertel Hom van die huge rots wat tans in ons pad lê nie?  Hoekom bid ons nie vir insig, en wysheid van God nie?  Dat Hy vir ons sal WYS, HOE ons te werk moet gaan om die uitdaging aan te pak?  In James 1:2-4 staan die volgende:  Consider it pure joy, my brothers, whenever you face trials of many kinds, because you know that the testing of your faith develops perseverance.  Perseverance must finish its work so that you may be mature and complete, not lacking anything.”  Wanneer ons volhard, maak nie saak deur WATTER tye nie, word ons karakter so gebou en so versterk dat ons niks sal “lack” in ons lewens nie…  Want God sal voorsien…  Hy sal jou NIE in die steek laat nie…  Laat jou Pa toe om te help – spaar bietjie jou eie krag, en vertrou op God se krag…  Waar ons Hom toelaat om te werk, gebeur wonderwerke!

Blessings!

Anel xx

No comments: