Sunday 22 April 2012

“A smile is a curve that sets everything straight…” ~ Anonymous

Haloes! :)
 
“A smile is a curve that sets everything straight…”  ~ Anonymous
Spreuke 15:13
“Blydskap laat ‘n mens se gesig straal…  Hartseer maak ‘n mens teneergedruk…” 
Markus 9:23
“As ‘n mens glo, is alles moontlik…”
“You can really change the world if you care enough…”  ~ Marion Wright Edelman
“Action may not always bring happiness, but there is no happiness without action…”  ~ Benjamin Disraeli
Besef ons elke dag hoe bevoorreg ons is om te kan sien, praat en hoor?  Dis maar 3 sintuie van die TONNE ander waarmee ons gebless is!  Of die feit dat jy ‘n taal praat wat ander kan verstaan??  Ek het net opnuut weer besef watter voorreg dit is toe die volgende gebeur het…  Ek was oppad na my woonstel van die lughawe af, en daar was hierdie couple wat heel verward gelyk het…  Ek en die tannie het oogkontak gemaak, en ek het geglimlag…  Sy glimlag toe terug en ek dink dit was al aansporing wat sy nodig gehad het…  Sy vra toe – “Central station, which train?”  Ek begin toe in Engels vir haar vertel dat dit enige een van die twee treine kan wees, en dat mens net op die kant van die trein moet kyk watter naam daar staan as hy stop / kyk na watter kant toe die pyl wys…  Na ek my hele storie gepraat het, het ek gesien sy kyk my met ‘n totale “blank” uitdrukking aan…  Ek probeer toe weer…  “What language do you speak / where are you from?”  “Italy…”  Sy het met ‘n frase boekie onder haar arm, toe sinne opgesoek wat sy my wou vra – toe ons uiteindelik op die regte trein oppad Amsterdam toe was…
Dit het my net laat besef – ons neem partykeer “for granted” dat ons so maklik kan kommunikeer!  Dis ongelooflik moeilik as iemand jou glad nie verstaan nie…  Ek het gebare probeer gebruik ens, maar dit was maar redelik tevergeefs…  Maar wat ek OOK besef het, is dat ‘n glimlag ‘n BAIE ver pad gaan!  As mens nie woorde het nie – is dit partykeer al wat nodig is…  Dit kos niks, en dis iets wat ALMAL verstaan!  Hoe BLESSED is ons nie vanweë die feit dat ons in ons eie taal met God kan praat nie!  Jy hoef nie ‘n tolk te hê, of ‘n spesifieke taal aan te leer om met Hom te kan kommunikeer nie!  Jy hoef ook nie ‘n afspraak te maak, wanneer dit vir Hom geleë sal wees om met Hom te kan gesels nie – ENIGE OOMBLIK VAN ENIGE DAG!! En jy kan kom – NES jy is!!!  Hy het jou LIEF en aanvaar jou – NES jy is!!  Ek’t baie die laaste tyd agtergekom dat mense op ‘n spesifieke manier probeer optree, omdat hulle dink dat DIT sal maak dat hulle deur die mensdom aanvaar sal word…  Mense vir wie jy jouself moet verander – is jou nie werd nie!!  Jy moet BO ALLES, NET JOUSELF kan wees!  Want jy sal net vir SO lank kan voorgee om iets te wees wat jy nie is nie… 
Wees vandag vrygewig met daardie glimlag wat God jou mee geseën het!  God stuur elke dag tientalle mense oor ‘n mens se pad – en ek belowe jou – ten minste een van daardie mense wat vandag jou pad gaan kruis, het daardie glimlag van jou ONTSETTEND nodig!!  Jy sal ook ligter voel, wanneer jy ‘n glimlag met iemand deel!
Baie blessings vir jou!

No comments: