Wednesday 11 April 2012

"Guard your thoughts, and there will be little fear about your actions." ~ J.C. Ryle

Haloes! :)
"Guard your thoughts, and there will be little fear about your actions." ~ J.C. Ryle
Hebrews 3:1
Therefore, holy brothers, who share in the heavenly calling, fix your thoughts on Jesus, the apostle and high priest whom we confess...
Jakobus 3:2
“Ons maak almal baie foute...Maar ’n mens wat sy tong in toom kan hou, kan dit ook met sy hele liggaam regkry...”
Our attitude in the face of life's challenges determines our suffering or our freedom... - Tara Brach
When you get into a tight place and everything goes against you, till it seems as though you could not hang on a minute longer, never give up then, for that is just the place and time that the tide will turn… - Harriet Beecher Stowe
Het jy al gepraat sonder om te dink?  En dan moontlik iemand se gevoelens so seergemaak, sonder dat jy dit bedoel het?!  Dit is iets wat verskriklik maklik kan gebeur!!  Ek’t die naweek na ’n gesprek geluister waar mense gepraat het van kollegas wat heeltyd vloek, en hoe mens se ore daaraan gewoond raak, dat jy dit later nie eers meer hoor nie…  OF dat dit jou gedagtes so besoedel, dat jy later sal saampraat, en nie eers agterkom wat jy sê nie…  ’n Ander scenario kan wees dat iemand jou verskriklik seer – of kwaadgemaak het, en dat jou gedagtes so besig is daarmee om dit oor en oor te herleef, dat jy dan uit seerkry – goed sê wat kon bly…
Ons is almal net mense, met foute…  Dit is dus ’n gegewe dat jy gaan foute maak.  Maar om jou tong in toom te hou met wat jy sê, is iets wat geoefen moet word…  Jy gaan nie sommer van nature nooit vloek, as jy heeltyd omring word deur mense wat vloek nie…  Jy gaan nie sommer vanself nooit skinder of afpak oor ander mense wat jou kwaad maak nie – dis iets wat ’n wilsbesluit gaan verg…   Hoe kan ek dit doen?!?   Ek is nie iemand wat maklik kwaad word nie…  Maar as ek kwaad word, raak ek goed kwaad J  Mense wat my ken sal nou lag, want ek weet hulle dink dat as ek kwaad word – “shame, anel het maar net ’n slegte dag vandag…”  Iets wat ek probeer toepas in my lewe, is om nie dadelik te reageer wanneer ek kwaad word nie…  Ek probeer om eers af te koel, en dan die saak weer opnuut te benader.  Mens se eerste instink is gewoonlik om te veg!  En om aan te val wanneer iemand jou aanval – en dis wanneer mens dan dinge sê wat kon bly…  BID, dat God jou gedagtes sal bewaar, en ’n wag voor jou mond sal sit…  Sodat jy eers sal dink, dan sal praat, en in die proses mense seerkry sal spaar.  Laat Jesus jou fokus wees – nie al die dinge wat verkeerd is, of mense wat jou seermaak nie…  As Hy jou beginpunt is, sal Hy die ander dinge sommer in verhouding plaas, dat die dinge in plek sal val…
Blessings!

No comments: