Thursday 12 April 2012

It’s not our differences that separate us, but our judgments of each other that do..." Meg Wheatly"

Haloes! :)
It’s not our differences that separate us, but our judgments of each other that do..." Meg Wheatly"
Psalm 31:23-24
“Toe ek bang was, het ek geroep: ‘Ek is afgesny van die Here…  Maar U het na my gebede geluister toe ek om hulp geroep het…”
Psalm 91:1
“Hy wat woon in die skuilplek van die Allerhoogste, sal rus in die skadu van die Almagtige…  Ek sal vir die Here sê, U is my toevlug en my vesting, my God op wie ek vertrou…”
Kindness trumps greed: it asks for sharing. Kindness trumps fear: it calls forth gratefulness and love. Kindness trumps even stupidity, for with sharing and love, one learns… - Marc Estrin
You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late… - Ralph Waldo Emerson
Ek wil gou hê jy moet jouself in die volgende scenario indink:  Jy het GEEN musikale kennis nie, ek sit ’n viool in jou hand, en ek gee aan jou bladmusiek, en sê – speel asseblief vir my die liedjie…  Ek dink nie dit sal fisies moontlik wees vir jou om dit te kan doen nie – want 1.  Jy het nog nooit musieklesse gehad nie; 2.  Jy kan nie note lees nie en 3. Jy weet nie hoe die liedjie klink nie, so jy sal ook nie op gehoor kan speel of weet of jy in die regte rigting beweeg nie…  Jy sal dus slegs musiek kan voortbring, as jy weet hoe om die instrument te hanteer en gewillig is om te LEER om note te lees – die bladmusiek, hoe om die instrument vas te hou en wat om te doen, ten einde klank te kan voortbring, ens ens…
Dit werk dieselfde met die Koninkryk…  Vir ons om deur God gebruik te word, om ’n verskil te kan maak, moet ons gewillige harte hê…  Dis ook nie iets wat vir almal natuurlik kom nie… Ons is soveel verskillende mense wat op hierdie aardbol lewe…  En ELKEEN is spesiaal deur God geskape, aanmekaar geweef in die moederskoot…  Almal het ook ’n ander hand kaarte ontvang om die spel van die lewe te speel…  Almal het ander battles wat hulle fight, ander paaie wat hulle stap…  In die 10 gebooie is die 1e gebod:  Jy moet die Here jou God liefhe, met jou hele verstand en jou naaste so liefhe soos jouself…  Die eerste stap om liefde aan jou naaste te bewys, is om hom of haar te aanvaar!  Jy gaan verseker nie van almal hou wat jou pad kruis nie, MAAR jy kan almal aanvaar…  Die wereld is vir AL God se kinders geskape…  En dis nie vir ons om ander te oordeel nie.  God sal SELF eendag die Finale oordeel  gee…   Dit vra niks van jou om vriendelik te wees, en ’n sagte oor en woord te he vir mense wat jou pad kruis nie…   Vriendelikheid, en sagmoedigheid sal enige  mens wat jou pad kruis en moontlik kwaad vir die lewe is, se hart sag maak.  Deur aanvallig te wees, of bakleierig is baie keer net ’n verdedigingsmeganisme wat mense gebruik om ’n muur om hulle op te rig, ten einde hulle teen seerkry te beskerm (as gevolg van vorige seerkry wat hulle al moes deurmaak).  AANVAAR mense NES hulle is…  Moenie bevooroordeeld wees nie…  Jesus het jou lief – NES jy is!!  Laat Hom toe om JOU as instrument te gebruik, dat jy die lewens van ander kan aanraak deur verby jul verkille te kyk, en hulle net te aanvaar, soos Jesus JOU aanvaar het…
Blessings!

No comments: