Thursday 19 April 2012

Hou Moed - Paaseier getuienis!

Haloe julle awesome mense!
 
Ek het die voorreg gehad om vir 'n baie vinnige week in SA te wees, en het gedurende my tyd daar gehelp met 'n paar aflewerings vir die Paasprojek...  Hou Moed, is 'n plek van hoop vir straat kinders in Zwehlile, naby Hermanus...  Oom Theo is 'n absolute inspirasie vir my!  Hy is 79 jaar oud, 'n Man van God! en run nogsteeds daardie plek soos 'n LEGEND!!! HY het my vertel dat dit God se wil was om die plek te begin, en HOE God net AL die dinge in plek laat val het, en VANDAG nog sorg dat hulle ontvang wat hulle nodig het, wanneer hulle dit nodig het! Hier is so 'n kort uittreksel van hoe dit als begin het...
 
The HOU MOED CENTRE which is situated in Kwasa Kwasa, is widely acclaimed as a monument to the inspirational zest and efforts of one man, Theo de Meyer, who considers this dynamic hands-on project a calling to serve The Lord by this means.  It all started in November 1996 when the Hermanus Municipality gave Theo and his team of unskilled and unemployed workers the go-ahead to convert and renovate the abandoned and derelict aircraft control tower buildings and hangers, into a night shelter for the homeless. (As jy meer wil lees - google:  Hou Moed Hermanus)
Dis 'n SAFE HAVEN vir die kinders van Zwelihle...  Oom Theo leer vir hulle waardes, hulle was betrokke by die Passiespele wat in Hermanus opgevoer is tydens Paasfees, en hulle tree ook op by sommige instansies - waar hulle dan liedjies sing...  Hulle word geleer om te recycle - vir elke bottel of koerantpapier ens wat hulle na Hou Moed bring, ontvang hulle " punte"  wat hulle dan kan gebruik om goed te koop by die winkel wat ook daar is...  Jy kan dan met jou punte klere / skoene / speelgoed ens ens koop...  Baie wyse manier om kinders te leer van recycling!! Die voorskoolse kinders het klassies daar (ek en my boetie het by 'n paar ingestap terwyl die klasse aan die gang was).  Iets wat my SO aangeraak het toe ek daar aangekom het, is dat 3 kindertjies (op afsonderlike tye), op my afgehardloop het, en hulle arms om my gegooi het...  Sonder dat hulle jou ken, of iets ontvang het, straal hulle net die onvoorwaardelike liefde uit!  Van die kleintjies wat kom dankie se het, het my hand gevat, en ons duime "geflick" en gese - "SHAP" :)  Was dierbaar!!!

Oom Theo is vir my 'n INSPIRASIE!  Om op 79 nog rond te hardloop saam met die kinders, en ELKE dag te bou aan die Koninkryk van God, is iets wat ons kan nastreef!  Dit was 'n absolute voorreg om daar te kon uitdeel, en ek dink nie ek kan in woorde verduidelik die dankbaarheid wat elke kind uitgestraal het met die klein pakkie paaseiers wat hulle ontvang het nie...  Mens besef net weereens HOE bevoorreg ons is, en hoe maklik ons kla...  God wil jou en my gebruik - NES ONS IS!  Laat Oom Theo vir ons elkeen 'n inspirasie wees - jys NOOIT te oud om 'n verskil te maak nie!!


blessings!





anelli**

No comments: