Tuesday 17 April 2012

"Security is not the absence of danger, but the presence of God, no matter what the danger.”

Haloes! :)
"Security is not the absence of danger, but the presence of God, no matter what the danger.”
Psalm 16:8
“Die Here is altyd by my…  Ja, Hy is aan my regterhand, daarom sal ek nie struikel nie…”
Psalm 18:3
“Die Here is my rots, my vesting en my redder…  My God, en my rots, by wie ek skuil…  Hy is my skild, my magtige redder, my veilige vesting…”
“Security is not the meaning of my life. Great opportunities are worth the risks.” ~ Shirley Hufsteddler quotes
“Security is an illusion. Life is either a daring adventure or it is nothing at all.”
Ek het gedink aan die “trapeze artists” by ‘n sirkus toe ek hierdie aanhalings gelees het…  Ek wonder hoeveel van hulle hul toertjies in die lug sou uitvoer as hulle geweet het dat daar geen sekuriteitsnet onder hulle was om hulle te vang, indien hulle nie die volgende swaai raakvat, en dan moontlik sou val nie?  Ek dink die hoeveelheid van hulle wat steeds die waaghalsige toertjies sal uitvoer, mag moontlik aansienlik verminder as die sekuriteitsnet onder hulle weggeneem word…
Ek dink ons is baie keer so afhanlik is van sekuriteit…  Dis waarvoor ons werk, waarvoor ons daagliks lewe…  Dis ook hoe ons, ons besluite neem – gebasseer op wat vir ons die meeste sekuriteit sal bied, en nie noodwendig wat vir ons die volste lewe sal gee nie…  Dit het my laat dink – neem ons nie dan besluite gebasseer op wat EK wil hê, eerder as wat God vir my wil hê nie?  Ons probeer self die oplossings vir probleme vind, ons probeer self sorg vir ons familie, geliefdes, vir onsself op skool – eerder as om op ons HOOF SEKURITEITSBRON te fokus!!  As ons vir God ken in ons besluite, en ons gebede – het ons sekuriteit!!!  Sekuriteit lê nie in aardse dinge nie, maar in ons ALMAGTIGE God wat ons elke dag omvou met Sy liefde!  Wanneer ons vir God eerste stel – en Hom as die beginpunt vir alles in ons lewe ken, kan ons nie anders as om secure geborge in Sy liefde vir ons te wees nie!  Moenie uitmis op ongelooflike dinge omdat jy te gefokus is op wereldse sekurteit dat jy vergeet van God nie…  God vra partykeer (maar ek glo Hy sal dit aan jou openbaar wanneer jy Bybel lees, of bid, of met ander gelowiges chat), dat jy Hom net sal vertrou – sodat Hy jou met ONGELOOFLIKE dinge kan seën…  Dit gaan partykeer net van jou verg om wel ‘n risiko te loop – soos ek toe ek die werksgeleentheid in Amsterdam ervaar het…  Ek het egter vrede in my hart gehad voor ek gekom het, dat dit is waar God my wil gebruik – maar ek het steeds ‘n risiko geloop dat dit nie lekker sou wees, of dat ek baie huis toe sou verlang ens ens nie…  Maar met die leap of faith wat ek geneem het, en deurdat ek God vertrou het – BLESS Hy my DAAGLIKS nog!!!!  Dis een van die lekkerste uitdagings en adventures wat ek ooit kon meemaak – en God stap daagliks saam my…  Hy is ook met jou – ken Hom net in wat jy doen – HY sal jou NIE teleurstel nie!
Blessings!

No comments: