Thursday 9 May 2013

“You pile up enough tomorrows and you will be left with nothing but a bunch of empty yesterdays… I don’t know about you, but I’d like to make today worth remembering…” ~ Unknown…

Haloes! J

“You pile up enough tomorrows and you will be left with nothing but a bunch of empty yesterdays… I don’t know about you, but I’d like to make today worth remembering…” ~ Unknown…

1 Corinthians 16:13

“Be on your guard; stand firm in the faith; be courageous; be strong…”

2 Timothy 1:7

For the Spirit God gave us does not make us timid, but gives us power, love and self-discipline...

“Life is too short to wake up with regrets… So love the people who treat you right… and forget about the ones who don’t… And believe that everything happens for a reason… If you get a chance, take it… If it changes your life – let it! Nobody said it would be easy… They just promised it would be worth it…” ~ Unknown

Saggies roep Hy jou naam ini wind, Ek is altyd by jou My kind, jy hoef nie te soek om My te vind, deur bloed is jy aan My gebind, Niks sal ooit met jou gebeur, plaas My net in beheer... Jou geloof is al wat ek vra, My genade sal jOu altyd dra... Al wat jy moet doen is vra... Ek is baie lief vir jou, begin deur om My te vertrou en in My Hande sal ek jou altyd styf vas hOu!! Geseënde Hemelvaartdag vir jou........† ~ Forward email

Ek weet nie wie van julle weet nie, maar vandag was Hemelvaart... Dit is steeds 'n publieke vakansiedag in Nederland, terwyl ek weet dat dit jare gelede in Suid-Afrika 'n vakansiedag was... Mens vergeet baie keer om dankie te se op hierdie dag, omdat dit maar net nog 'n werksdag, of vakansiedag, soos enige ander dag in ons lewens is... Dis egter vir ons as God se kinders, 'n ongelooflike dag, omdat dit die dag was wat Jesus Sy Heilige Gees uitgestort het oor almal wat Hom as hul God en verlosser aanvaar het... Dit merk die dag wat Jesus aan ons kom waarborg het, dat alhoewel Hy nie fisies by ons is nie, ons nooit, maar ooit alleen sal wees nie, omdat Sy Heilige gees in ons woon en altyd by ons sal bly! Dis ook die dag waar Jesus vooruit gegaan het om vir ons 'n plekkie in Sy Koninkryk te gaan regmaak...

Ervaar jy die Heilige Gees se teenwoordigheid in jou lewe? Of voel jy totaal en al alleen? Voel jou sitausie dalk vir jou so deurmekaar dat jy nie meer weet waarheen nie? Jy voel dalk asof jy al ALLES probeer het, maar dat jy steeds net is waar jy begin het... Dat die lewe se gejaagdheid, pyn en hartseer net al hoe feller word en jy net al hoe meer sukkel? Ek het al voorheen geskryf, maar watookal die vraag, die antwoord is Jesus... Wat ookal die probleem, die oplossing is Jesus... Wat na onmoontlikheid lyk, is vir Jesus MOONTLIK... Al wat jou te doen staan is om dit by Jesus se voete neer te le in gebed... As jy nog nie vir Jesus aanvaar het as jou verlosser en Saligmaker nie - is dit nou jou kans! Of dalk het jy Hom al aanvaar, maar iewers langs die pad het jou commitment aan God bietjie gestagneer of 'n stille dood gesterf.... Die Koninkryk is vir ENIGE iemand... Maak nie saak hoe jou verlede lyk nie - Jesus stel belang in jou toekoms! 'n Pad wat saam met Hom gestap word, is 100keer makliker as een wat jy alleen aanpak... Want Hy verseker jou, wanneer jy val, SAL Hy by jou wees om jou op te tel... Wanneer jy neerkniel en bid, maak seker dat jy nie weer dit optel wanneer jy klaar gebid is nie... Jesus het dit - Hy SAL sorg... Al wat jy moet doen is glo en vertrou...

Blessings!
 
 
Anelli**
 
 
 
PS - Die volgende gedagteki vir die daggie sal eers op 3 Junie weer verskyn, vanwee die feit dat ek terug re-locate na Suid-Afrika.  Ek wens julle net die mooiste seen uit God se hand!

No comments: