Wednesday 8 May 2013

Gedagteki aankondiging / Gedagteki announcement! :)

Hi julle almal!
Ek hoop dit gaan baie goed met julle!
Net vir julle inligting - die gedagteki vir die daggie sal tot en met 10 Mei 2013 verskyn, en dan eers weer 3 Junie. Groot nuus :) - Ek is oppad terug SA toe! As gevolg van die feit dat ek terug relocate SA toe, gaan ek nie lekker internet toegang he vir die volgende drie weke nie, dus vandaar die "breek" in die gedagteki.
Ek bid dat God julle sal seen en dat julle Sy liefde en genade daagliks sal ervaar!
baie blessings vir julle!!
anelli**
Hi there everyone!
I hope you are all doing well!
Heads up for you - The gedagteki vir die daggie, will still be sent to you until Friday, May 10, 2013 and then only again on the 3rd of June. This is due to the fact that I will be relocating back to South-Africa! :) I will not always have internet connection within the next 3 weeks, so therefore the "break".
I pray that God will bless you and keep you until we meet again in June!
tons of blessings for you!

No comments: