Monday 29 August 2011

“You have brains in your head and feet in your shoes, you can steer yourself, anywhere you choose…” ~ From the movie: Chalet Girl

Haloes! :)
Fillipense 4:13
“Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee…”
Psalm 61:6
“U, o God, hoor my geloftes, U vervul die wens van hulle wat U Naam eer…”
“Moet nooit ophou om te droom nie.  Sonder drome kan jy voortgaan om te bestaan, maar jy sal ophou lewe…” ~ Mark Twain
“As iemand met selfvertroue vorentoe beweeg in die rigting van sy droom en die lewe probeer leef waarvan hy gedroom het, sal hy ongewone sukses smaak…” ~ Henry David Thoreau
Ons lewens is die somtotaal van ons keuses…  Ek glo nie dat dinge net na ‘n mens toe aangestap kom nie.  Dit hang af van jou ingesteldheid, jou wil om te veg, en jou vermoë om te midde van alles op God te vertrou…  Elke persoon op hierdie aardbol wat hul drome geleef het, was op ‘n stadium skepties oor of dit sal kan realiseer…  Hulle was dalk ook skepties, oor of hulle dalk nie te hoog mik nie…  Dink aan Thomas Edison wat die ligbulb ontwerp het, of Alexander Graham Bell wat die telefoon ontwerp het…  As dit nie vir hulle was, wat ‘n droom gehad het, en genoeg geglo het in hulself om te “waag” vir die droom nie, sou ons dalk nou nog in die donker gesit het, sonder enige kommunikasie lyne J

Darem seker nie so erg nie, maar ek hoop julle verstaan wat ek probeer verduidelik.  Almal van ons, sal op een of ander stadium iets in ons lewens moet aanpak, wat ‘n uitdaging is…  Sonder dat ons dit agterkom, het ELKE dag klein uitdagings in wat ons partykeer aanpak sonder om aan dit te dink.  Of dit nou is om nuwe mense te ontmoet, of om iets te doen wat HEELTEMAL buite jou comfortzone is…  As ons nie gaan probeer nie, gaan ons nooit weet of ons tot dit in staat is / was nie.  Ek glo ook dat ons nie moet sit, en wag vir die dinge om na ons kant toe te kom nie.  Wanneer mens werklik iets WIL doen, SAL jy ‘n manier kry om dit te laat gebeur.  En wanneer mens vir God KEN in ALLES, SAL Hy ook die dinge laat uitwerk soos dit moet!  Ons kan ENIGE iets doen, deur Hom wat ons krag gee…  Ek dink ons laat partykeer net toe, dat mense negatiewe dinge oor ons lewens uitspreek, en dan glo ons dit later, dat dit ons de-motiveer om ons drome na te jaag…  Moenie MENSE toelaat om negatiewe dinge oor jou lewe uit te spreek nie.  Juis OMDAT jy ‘n Koningskind is, KAN en SAL God sorg, dat die onmoontlike, moontlik word in jou lewe…  Solank jy Hom vertrou, en jou hoop en geloof in Hom plaas, eerder as in mense…

Blessings!





No comments: