Monday 22 August 2011

"As ek terugkyk, dank ek God dat al my gebede nie beantwoord is nie..." ~ Jean Ingelow

Haloes! J
Matteus 6:7
“Wanneer julle bid, moet julle nie soos die heidene ‘n stortvloed woorde gebruik nie, want julle Vader weet wat julle nodig het, nog voordat julle dit van Hom vra…”

Numeri 6:26
“Die Here sal julle gebede verhoor en aan julle vrede gee!”

Gebed is nooit ‘n poging om God met ons versoeke te oorlaai nie; dit beteken dat ons in ‘n persoonlike gesprek tree met ‘n Vader wat ons liefhet.  Daarom is die kommunikasie met Hom baie belangriker as die antwoorde wat Hy ons gee op ons gebede…  Die grootste seën wat ons uit gebed kry, lê nie daarin dat ons alles kry wat ons vra nie, maar dat ons so omgang met die Vader verkry…”  ~ Helmut Thielicke

“Bring jou versoek na God toe, en sê dan:  Laat u wil geskied.”  Die beste ding wat ek ooit in God se skool geleer het, was om die Here namens my te laat kies…”  ~ Dwight L Moody

Dis moeilik wanneer mens ongelooflik graag iets in jou lewe wil hê of as jy bid vir deurbrake in jou lewe, wat net nie wil kom nie…  Dit kan mens laat voel dat God nie daar is nie, of net glad nie hoor wat jy sê nie…  Dink gou aan toe jy klein was – het jou ouers altyd ja gesê vir alles wat jy wou hê?  Of, indien jy al ‘n ouer is – sê jy altyd ja vir ALLES wat jou kinders van jou vra?  Die antwoord is natuurlik nee!  Hoekom??  Omdat jy as ouer weet WAT tot voordeel vir jou kinders is of sal wees!  Jou antwoord sal dus SO wees dat hulle seën uit die situasie kan kry…

Ek weet dat mens baie maklik raadop kan word met omstandighede en situasies, want partykeer voel mens – God weet dan hoe graag ek hierdie in my lewe wil hê of hoe broodnodig ek ‘n antwoord soek…  En dit bly net stil aan Sy kant!  Tog, wanneer mens terugkyk – kan jy sien hoekom sekere goed moes gebeur, en hoekom sekere ander goed NIE moes gebeur het in jou lewe nie.  God se wil, sal ‘n wil van ultimate seën in jou lewe wees…  Die dinge wat Hy nie toelaat nie, wat jy van Hom bid nie, sal SLEGS omrede wees, dat Hy vir jou iets VEEL beters bestem.  Wanneer een deur toemaak, maak God gewoonlik ‘n BAIE beter deur oop…  Ons moet net geduldig wag…  ‘n Aanhaling wat ek baie van hou sê die volgende:  “Wag daar by die belofte totdat God jou daar ontmoet…  Hy kom altyd terug na sy beloftes…”  ~ Anoniem.  Vertrou God se wil vir jou lewe…  Wanneer God namens on skies, kan ons nie anders as om geseën te word nie!

Blessings!

No comments: