Tuesday 23 August 2011

"Daar is 2 dinge wat my pa my geleer het... 1. Ons moet kan deel met ander wat ons ontvang het, en 2. Ons moet mekaar kan vertrou..." ~ Pietje Bell

Haloes! J
Jesaja 33:6
“Hy is die een op wie jy jou lewe lank kan vertrou…”

Prediker 7:1
“Wysheid saam met besittings is goed; dis ‘n voordeel vir elkeen wat leef…”

“Leef of jy niks het nie, en tog alles besit…”  ~ Die Heilige Theresia

“Dit is nie wat om my is nie, maar wat binne-in my is wat tel.  Dit is nie wat ek besit nie, maar wat ek is wat my gelukkig of ongelukkig maak…”  ~ Johann Wolfgang von Goethe

Ek het ‘n Hollandse fliek gekyk nou die dag, genaamd Pietje Bell.  Dit gaan oor ‘n seuntjie wat ‘n verskriklike goeie hart het, maar altyd op een of ander manier in die moeilikheid beland met kattekwaad wat hy aanvang J  Daar was een stuk in die fliek wat my nogals aangeraak het.  Pietje het ‘n seuntjie gesien wat geen skoene aangehad het nie.  Hy vra die seuntjie toe – “ Het jy geen skoene?”  Die seuntjie antwoord toe dat hy geen skoene besit nie…  Pietje het op die oomblik sy skoene uitgetrek en dit aan die seuntjie gegee…

Dit is ONVOORWAARDELIKE liefde…  Om jou iets wat vir jou baie beteken, met iemand anders te deel of om ander se swaarkry raak te sien, en deur ‘n klein gebaar, net aan die persoon te wys dat jy vir hom of haar daar is…  Jy kan vir iemand iets beteken op BAIE verskillende maniere – dit hoef nie noodwendig geld te wees wat jy bydra nie.  Jy kan bid; jy kan luister as die persoon nodig het om te gesels; jy kan vir iemand ‘n koppie koffie maak, of ‘n geleentheid gee indien die persoon nie vervoer het nie…  In Suid-Afrika, is swaarkry egter aan die orde van die dag.  Ons word daagliks daaraan blootgestel, en mens weet nie altyd vir wie moet jy dan help nie?  Daar is so baie mense wat hulp nodig het.  In ons land kan ons egter net op die Heilige Gees se leiding vertrou vir leiding in die verband…  Ons moet die verskil wees wat ons in die wêreld wil sien…   God seën ons weer wanneer ons iemand anders seën…  Dalk nie altyd soos jy dit wil hê nie, maar DEFNITIEF altyd soos jy dit nodig het…

Wees vandag ‘n seën vir iemand!
   
Blessings!

No comments: