Friday 26 August 2011

every no, brings you closer to a yes…


Haloes! :)

Fillipense 3:13-14


“Ek maak my los van wat agter my is en strek my uit na wat voor is… Ek span my in om by die wenstreep te kom, sodat ek die hemelse prys kan behaal waartoe God my geroep het…”


Romeine 5:3-4


“Ons weet swaarkry kweek volharding, en volharding kweek egtheid van geloof…”

"Die ware toets van volharding kom wanneer die nag op sy donkerste is… Eers wanneer die antwoorde vervaag en net die probleem oorbly, wanneer die morele ondersteuning van ander verdwyn en ons eensaam en alleen staan, word die krag van ons volharding gemeet…” ~ John C Maxwell

“Die wedloop van geloof moet met volharding gehardloop word… Jy moet ontslae raak van al die dinge wat jou kan keer, jou oë mag nie ‘n oomblik van Jesus afwyk nie. Net dan kan jy seker wees dat die oorwinning en die prys joune sal wees…” ~ Nina Smit

“When the going get’s tough…” Ek dink dis iets waarmee elkeen van ons al gekonfronteer is… Ek het al met baie mense gesels en na ek ‘n hele paar stories in oorweging geneem het, het ek tot dieselfde gevolgtrekking gekom… As iets lewensveranderend met jou gebeur – bv, jy verloor jou werk wat lei tot finansiële moeilikheid; huwelike of verhoudings wat verbrokkel wat lei tot vriende wat verloor word; siekte wat jou lewe binnekom, soos ‘n dief in die nag… Aanvanklik is mense “daar” vir jou, hulle stel belang, help, maar soos die tyd verbygaan, gaan mense maar net aan met hulle lewens…

Dis sulke tye, soos John C Maxwell ook hierbo skryf, wat die ware toets van volharding is… Wanneer ons moeilike tye ervaar, en wanneer ons ultimately net op God kan vertrou vir bystand, vir krag, vir sy liefde en ontferming… Hy is al iemand wat ALTYD dieselfde is, en wat altyd daar is… Is jy dalk in een van hierdie moeilike situasies? Het jy dalk soveel druk dat jy nie meer weet watter kant toe nie? Bly die deure toe, en die antwoorde nee, en is jy al raadop om ‘n uitweg te vind?? Jesus is met jou… Hy is voor jou om die pad vir jou gelyk te maak, Hy is agter jou om jou op te help as jy dalk mag val, Hy is onder jou om jou te dra wanneer die pad te lank raak, en bo jou om Sy hand van bewaring altyd oor jou te hou… Mense sal jou teleurstel… Maar op God kan jy ALTYD reken… Weer en weer sal Hy daar wees…

Onthou dat groeiproses ‘n deurlopende proses is. Daar is egter tye wat die boom vrugte / blomme dra – tye van seën, wat die wiel draai… Ons moet net volhard, en vir God bly vertrou tot daardie oomblikke in ons lewens aanbreek… En hoe ons kan volhard, is om ons hand in Jesus s’n te plaas, en te bid, dat Hy aan ons elke dag die krag sal skenk om te volhard… Jou Pappa het jou baie lief!! Onthou dit vandag!! Vir die van julle wat raadop voel en net bemoediging nodig het vandag, hier is ‘n vers spesiaal vir julle: Mark 9:23: “What do you mean if I can? Jesus asked. Anything is possible if a person believes…”

Blessings!




No comments: